«Ես կարողանում եմ» ուսումնական նախագիծ

«Ես կարողանում եմ» ուսումնական նախագիծ

Նախագծի մասնակիցներ՝Արևելյան դպրոցի 2․3 դասարանի սովորողներ

Նախագծի տևողությունը՝ մայիս ամիս

Նախագծի նպատակը`

Սովորողին տալ ինքնադրսևորվելու, ինքնաարտահայտվելու, կարողություններն և հմտությունները ներկայացնելու հնարավորություն:

Ընթացք՝
Սովորողներն, ընտանիքի անդամների օգնությամբ,  տեսանյութի տեսքով ներկայացնում են իրենց կարողությունները, ընտրելով վերնագրերից մի քանիսը, կամ իրենք են ընտրում նոր վերնագիր: Տեսանյութը հրապարակում են youtube-յան էջում, հղումն ուղարկում sidonya@mskh.am էլ. փոստի հասցեին։

Ուղղություններ՝

  • Իմ մեդիաընթերցարանը (հորինուկների շարք)
  • Ես կարողանում եմ օգտվել մեդիահարթակներից (օնլայն բառարան, դասարանական բլոգ, ուսումնական կայքեր, էլ․ հասցե, այլ հարթակներ)
  • Ես կարողանում եմ երգել, պարել (ազգային երգեր, պարեր)
  • Ես կարողանում եմ նվագել (որևէ երաժշտական գործիք)
  • Ես կարողանում եմ մարզվել (լողալ, հեծանիվ վարել, ցատկել ցատկապարանով, օղակ պտտել և այլ)
  • Ես կարողանում եմ խնամել իմ ընտանի կենդանուն, բույսերը (սենյակային, բակային)
  • Ես կարողանում եմ պատրաստել (կերակուր, կոլաժ, տիկնիկ և այլն)
  • Ես կարողանում եմ շախմատ խաղալ
  • Ես կարողանում եմ………….(սովորողն ինքն է ընտրում և ներկայացնում իր կարողությունը)
  • Ես արդեն անհատական բլոգ ունեմ, անհատական բլոգի ներկայացում

Ամփոփում՝

Թողնել մեկնաբանություն