Տևողությունը՝ մարտ-ապրիլ ամիսներ
Մասնակիցներ՝ 2-րդ դասարանցիներ,ընտանեկան դպրոցներ
Նպատակը՝
- Բանավոր, գրավոր խոսքի զարգացում:
- Սստեղծագործական երևակայության զարգացում։
- Տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում, ցուցադրում։
- Ինքնուրույնության, ինքնարտահայտման հմտություննների և կարողությունների ձևավորում, զարգացում։
- Երկրագործական հմտությունների ու կարողությունների զարգացում։
- Մեդիահմտությունների զարգացում:
- Շրջակա միջավայրի ճանաչողություն, խնամք։
- Ուսումնական նյութերի ստեղծում։
Խնդիրները՝
- Ընթերցանություն, զրույցներ, պատումներ՝ նվիրված մայրիկներին։
- Լեզվագործունեությամբ՝ բանավոր և գրավոր խոսքի զարգացում։
- Տեխնոլոգիական հմտությունների կիրառությամբ՝ տարբեր աշխատանքների ստեղծում (զարդեր, տիկնիկներ, տեխնոլոգիական այլ աշխատանքներ և այլն)։
- Մեդիահմտությունների կիրառմամբ՝ մեդիանյութերի ստեղծում։
- Երգուսուցմամբ՝ մայրիկատոնի երգերի ուսուցում։
- Մարզական խաղերի միջոցով՝ մարզական կարողությունների ցուցադրություն։
Ընթացքը՝
«Ձոն» նախագիծը շրջակա միջավայրի բարելավման, մեդիահմտությունների ցուցադրման, տեխնոլոգիական կարողությունների վերհանման ստուգատես է, օրացույցով հաստատված նախագիծ, որն իրականացվում է յուրաքանչյուր տարվա մարտ-ապրիլ ամիսներին։ Սովորողները դպրոցում, ընտանեկան դպրոցներում իրականացնում են շրջակա միջավայրի բարելավմանն ուղղված տարբեր աշխատանքներ, մայրիկների տոնին ընդառաջ՝ տեխնոլոգիական աշխատանքներ, մեդիաաշխատանքներ, տեսանյութեր պատրաստում, ներկայացնում իրենց տեխնոլոգիական հմտություններն ու կարողությունները:
Ստուգատեսն ըստ գործունեության ձևերի՝
- Պարտիզապուրակային աշխատանքներ
1․Նախապատրաստություն «Վարդատոնին»․․
2․Վարդատունկ՝ 109 վարդ Արևելքում․․․
- լեզվագործունեություն + ստեղծականություն + մեդիա՝
- Բանավոր և գրավոր պատումներ մայրիկների մասին (նկարագրել, բնութագրել մայրիկներին)։
- Հորինել բառեր ու բառակապակցություններ մայրիկների գովքի մասին։
- Մայրիկագովք։
- Հորինել բարեմաղթանքներ, հանելուկներ, պատրաստել ռադիոնյութեր։
- Մեդիահմտությունների ցուցադրում
Ստուգատեսի ընթացքում յուրաքանչյուր սովորող լրացնում է իր մեդիակարողություններ վերաբերյալ թերթիկը և ցույց տալիս իր մեդիահմտություններն ու կարողությունները՝
- Աշխատում է Word ծրագրով, օգտվում է հիմնական գործիքաշարից:
- Ունի էլեկտրոնային հասցե և օգտվում է դրանից:
- Կարդում է իրեն ուղարկված նամակները, համակարգչի մեջ բեռնում կցված ֆայլերը:
- Կարողանում է պատասխանել նամակներին, կցել ֆայլեր:
- Օգտվում է համացանցային որոնիչներից և կայքերից:
- Աշխատում է PowerPoint ծրագրով, օգտվում է հիմնական գործիքաշարից:
- Ինքնուրույն ձայնագրություն է կատարում:
- Հեռախոսով, պլանշետով լուսանկարում է:
- Տեխնոլոգիա + մեդիա՝
- Տոնական բացիկների, շարժական մեդիաբացիկների պատրաստում (թղթային, էլեկտրոնային)։
- Մայրիկների դիմանկարների շարք Paint-ով։
- Բնագիտություն + մեդիա։ «Ծաղկաձոն Մայրիկին» ՝ Համագործակցություն Գոհար Հովհաննիսյանի հետ
- Բույսերի կտրոնների արմատակալում ու դիտարկում:
- Ծաղկատունկ:
- Թաղարների պատրաստում։
Ձոն մեղվին։ Համագործակցություն Արմինե Գոգինյանի հետ։
Անհրաժեշտ գործիքներ՝
Անհատական նեթբուք-նոթբուք, հեռախոս, ծաղկամաններ, գունավոր թղթեր, ժապավեններ, սոսինձ, մկրատ, ջրաներկ, գուաշ, վրձին, այլ նյութեր:
Նախագծի ընթացքում ստեղծված աշխատանքները, հրապարակվում են դասարանական բլոգում, ենթակայքում: