Շրջակա միջավայրի օրն ընտանիքներում

Շրջակա միջավայրի օրն ընտանիքներում

Սովորողները ծնողների, ընտանիքի անդամների հետ շարունակում են խնամել իրենց շրջապատը՝ բակը, այգին ու կանաչ անկյունը։

Սովորող Հայկ Հախվերդյանը խնամում է տատիկի այգին։

Տեսանյութ՝

Սովորող Մալենա Հակոբյանը ջրում է բակի մրգատու ծառերը։

«Ես կարողանում եմ…» Մալենա Հակոբյան

«Ես կարողանում եմ…» Մալենա Հակոբյան

«Ես կարողանում եմ…» ուսումնական նախագծի ընթացքում սովորող Մալենա Հակոբյանը ներկայացնում է ուսումնական տարվա ընթացքում ձեռքբերած կարողություններն ու հմտությունները:

«Ես կարողանում եմ» Գայանե Ստամբուլցյան

«Ես կարողանում եմ» Գայանե Ստամբուլցյան

«Ես կարողանում եմ…» ուսումնական նախագծի ընթացքում սովորող Գայանե Ստամբուլցյանը ներկայացնում է ուսումնական տարվա ընթացքում ձեռքբերած կարողություններն ու հմտությունները:

Տեսանյութ՝

Գիտե՞ս, որ ․․․

Գիտե՞ս, որ ․․․

Մեղուները շատ աշխատասեր են: Փեթակում ամեն մեղու իր աշխատանքն ունի: Մի մասը կեր է բերում: Մյուսները դա լցնում են մեղրահացերի մեջ: Մի խումբ մեղուներ մաքրում են մեղրահացերը: Մյուս խումբը թափահարում է թևիկները և օդափոխում փեթակը: Մեղուներն ունեն նաև պահակներ: Նրանք պահպանում են մուտքը: Միայն մայր մեղուն չի աշխատում: Բոլորը խնամում են նրան: Փեթակում միայն նա է ձվեր դնում: Հետո դրանցից փոքրիկ մեղուներ են դուրս գալիս: