Զրույց գարնան հետ

Զրույց գարնան հետ

Բարև գարուն։ Դու գիտեիր, որ իմ սիրելի տարվա եղանակը դու ես, որովհետև ես սիրում եմ տաք եղանակները, իսկ դու քեզ հետ բերում ես արևի շողեր։ Դու այնքա՜ն լավն ես, որ նույնիսկ քո մասին բանաստեղծություններ են գրում։ Օրինակ իմ սիրելի բանաստեղծությունը՝ «Կանաչ ախպերը»։ Ես այնքան շատ եմ սպասել մարտ ամսվան։ Դա չգիտես ինչու, շատ երկար տևեց, բայց կարևորը դու եկար։

Հայկ Բաբաջանյան

Բարև գարուն, ես Արենն եմ, քեզ շատ եմ սպասել և քեզ ուզում եմ ասեմ, որ մենք գարնան բանաստեծություններ ենք սովորել մինչև դու կգայիր: Օրինակ՝ Հովհաննես Թումանյանի «Կանաչ ախպերը»: Իսկ դու գիտե՞ս, որ բոլորը քեզ շատ են սիրում, որ դու մեզ արևի շողեր ես տալիս և մենք մնում ենք ուրախ և երջանիկ: Մոռացա ասեմ, որ ես գարունը շատ եմ սիրում ու շատ ուրախ եմ, որ արդեն եկել ես:

Սիրով, Արեն Ղազարյան

Բարև, սիրու՛ն գարուն։ Ես Արփինեմ։ Բե՛ր քեզ հետծիլ-ծաղիկ ու շատ սիրուն վարդեր։ Ես շատ ուրախեմ, որ դու եկար։ 

                           
Արփի Երեմյան

Read more
Մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ

Մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ

Մասնակցել է 13 սովորող

ԱրփիԵրեմյանԵրկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզarpie-1@mskh.amՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ է
ԼիլիաԳևորգյանԵրկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզlilia-1@mskh.amՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէ
ԱրենՂազարյանԵրկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզaren-1@mskh.amՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէ
ԴանիելաՀովակիմյանԵրկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզDaniela2015@mskh.amՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէ
ԼեոԳալստյանԵրկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզleog-1@mskh.amՃիշտ չէՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէ
ՍտելլաՋանվելյանԵրկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզStella1@mskh.amՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէ
ԴավիթՄանուչարյանԵրկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզdavitm-1@mskh.amՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէ
ՏաթևՎահանյանԵրկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզTatev-1@mskh.amՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէ
ԱրթուրԳրիգորյանԵրկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզArtur1@mskh.amՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէ
ՄայաՍարգսյանԵրկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզMayas-1@mskh.amՃիշտ չէՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէ
ԷմիլիԵնոկյանԵրկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզEmilie-1@mskh.amՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէ
ՀայկՀախվերդյանԵրկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզHaykh-1@gmail.comՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ է
ՀայկԲաբաջանյանԵրկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզHaykb-1@mskh.amՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ է