Ոչ ոքի չունեցող մարդու տունը: Օրհան Փամուք

Ոչ ոքի չունեցող մարդու տունը: Օրհան Փամուք

Սա ոչ ոքի չունեցող մարդու տունն է։ Այն գտնվում է բլրի գագաթին՝ երկար ու ոլորապտույտ ճանապարհի վերջնամասում։ Ճանապարհը՝ տեղ-տեղ կրաքարի սպիտակ, տեղ-տեղ էլ՝ խոտի կանաչ, հասնելով գագաթին, նեղանում է։ Այստեղ կանգ ենք առնում՝ շունչ քաշելու և քամուց զովանալու համար։ Եթե մի փոքր հեռու քայլես, կհասնես մի կետի, որտեղից հանկարծ կարող ես տեսնել բլրի մյուս կողմը. քամին դադարում է, և դու՝ դեմքով դեպի հարավ, գտնվում ես շոգ ու արևոտ մի վայրում։ Ճանապարհի այս հատվածն այնքան հեռու է, որ մրջյուններն իրենց բներն այստեղ են կառուցում. անհնար է ճանապարհը զանազանել բաց դաշտից։

Read more
Մաթեմատիկայի օգոստոսյան ֆլեշմոբ

Մաթեմատիկայի օգոստոսյան ֆլեշմոբ

Մասնակցել է 11 սովորող

Դավիթ ՎահագԽաչատրյաներկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզmadanyan92@mail.ruՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ չէ
ՄարկՄիքայելյաներկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզMarkm-1@mskh.amkmՃիշտ չէՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ է
ԼեոԳալստյաներկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզleog-1@mskh.amՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ չէ
ԴավիթՄանուչարյաներկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզdavitm-1@mskh.amՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ չէ
ՀայկՀախվերդյաներկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզhaykh-1@mskh.amՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ է
ՄարտինԳևորգյաներկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզMartin-1@mskh.amՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ չէՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ չէ
ՍտելլաՋանվելյաներկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզStella@mskh.amՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ է
ԱրփիԵրեմյանառաջինԱրևելյան դպրոց-պարտեզarpie-1@mskh.amՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ չէ
ՄալենաՀակոբյաներկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզMalena-1@mskh.amՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ է
ՀայկԲաբաջանյաներկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզHaykb-1@mskh.amՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ էՃիշտ չէՃիշտ էՃիշտ է
ԷմիլիԵնոկյաներկրորդԱրևելյան դպրոց-պարտեզEmilie-1@mskh.am
ճիշտ չէ
ճիշտ էճիշտ էճիշտ էճիշտ էճիշտ էճիշտ էճիշտ չէճիշտ էճիշտ չէ
Ինքնապատումներ

Ինքնապատումներ

Բարև, ես Արփի Երեմյանն եմ։ Ես շատ եմ սիրում հեծանիվ վարել, սիրում եմ կարդալ և նկարել: Ես սիրուն մազեր ունեմ։ Ես սիրում եմ ընկերներիս և իմ ուսուցչուհուն՝ ընկեր Սեդային։ Ես սովորում եմ Արևելյան դպրոցում։

Արփի Երեմյան

Ես Հայկ Բաբաջանյանն եմ։ Կուզե՞ք՝ իմ մասին պատմեմ։ Ի դեպ, ես արդեն փոխադրվել եմ 2-րդ դասարան։ 2-րդ դասարանում արդեն ամեն ինչ մի քիչ դժվարանում է։ Ես շատ եմ սիրում դպրոց հաճախել, մանավանդ որ եղբայրս էլ է արդեն գալիս, և ես պատասխանատու եմ նրա համար․ արդեն մեծ եմ, էլի։

Հայկ Բաբաջանյան

Ես Սերժ Հակոբյանն եմ։ Ես սովորում եմ երկրորդ դասարանում։Ես սեբաստացի եմ ։Ես շատ եմ սիրում խաղալ տարբեր խաղեր համակարգչով ։ Սիրում եմ լողալ ,նկարել,հեծանիվ վարել,մարզվել։Ամռանը շատ եմ խաղացել իմ բոլոր սիրելի խաղեր։

Սերժ Հակոբյան

Ես Ստելլա Ջանվելյանն եմ: Շուտով դառնալու եմ յոթ տարեկան: Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Ես ունեմ երկար մազեր, մուգ շագանակագույն աչքեր: Սիրում եմ պարել, նկարել եվ զբաղվել մարմնամարզությամբ:

Ստելլա Ջանվելյան

Read more