Հովհաննես Թումանյան «Թռչունի մտածմունքը»

Հովհաննես Թումանյան «Թռչունի մտածմունքը»

Արևելյան դպրոցի 2․3 դասարանի սովորողները ներկայացնում են Հովհաննես Թումանյան «Թռչունի մտածմունքը» բանաստեղծությունը։

Լեո Գալստյան

Հայկ Բաբաջանյան

Դանիելա Հովակիմյան

Յանա Թանդիլյան

Վահագն Կարապետյան

Ստելլա Ջանվելյան

Մարտին Գևորգյան

Լիլիա Գևորգյան

Արփի Երեմյան

Մարկ Միքայելյան

Իմ դպրոցը

Իմ դպրոցը

 «Ես» ուսումնական նախագիծ

Դավիթ Մանուչարյան

Բարև ես Դավիթն եմ,սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում:Ես սիրում եմ իմ դասարանցիներին և ուսուցիչներին:
Շատ եմ սիրում մեր դպրոցական ճամփորդությունները:Առարկաներից սիրում եմ մաթեմատիկան,նկարչությունը և աշխատել համակարգչով:Այսքանը իմ մասին մինչ նոր հանդիպում:

Վահագն Կարապետյան

Ես Վահագնն եմ, սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Արևելյան դպրոցում: Իմ դպրոցը լուսավոր է, գեղեցիկ, մաքուր, դպրոցի բակը գեղեցիկ և կանաչապատ է, բակում կան նաև պտղատու ծառեր՝ բալենի, ծիրանենի, նաև ծաղիկներ: Իմ դպրոցը տարբերվում է մյուս դպրոցներից, որովհետև իմ դպրոցի բակում կա լողավազան, որտեղ ես և իմ ընկերները լողում ենք: Մեր դասարանը գեղեցիկ է և շատ հարմարավետ: Մենք դասարանով գնում ենք կավի, նկարչության և մարզական դասերի: Այսքանը իմ դպրոցի մասին…

Հայկ Հախվերդյան

Ես շատ եմ սիրում իմ դպրոցը:
Իմ դպրոցը լուսավոր է, գեղեցիկ և հարմարավետ: Այնտեղ կան շատ գեղեցիկ ծաղիկներ, գրադարան, դահլիճ, լողավազան:
Ժամանակը մեր դպրոցում անցնում է հետաքրքիր:
Read more