Իմ երկիրը, քաղաքը, թաղամասը, բակը

Իմ երկիրը, քաղաքը, թաղամասը, բակը

 «Ես» ուսումնական նախագծի ընթացքում Արևելյան դպրոցի 2․3 դասարանի սովորողները պատմում են իրենց քաղաքի, թաղամասի ու բակի մասին, ներկայացնում բակում առկա խնդիրներն ու խնամում միջավայրը։

Դանիելա Հովակիմյան

Հայկ Հախվերդյան

Յանա Թանդիլյան

Հայկ Բաբաջանյան

Ավետիս Գալստյան

Դավիթ Մանուչարյան

Արթուր Գրիգորյան

Մարտին Գևորգյան

Վահագն Կարապետյան

Լիլիա Գևորգյան

Ստելլա Ջանվելյան

Արփի Երեմյան

Մալենա Հակոբյան

Դավիթ Խաչատրյան

Մարկ Միքայելյան

Գրաֆիտի: Խուլիո Կորտասար

Գրաֆիտի: Խուլիո Կորտասար

Այդպես հաճախ է ամեն ինչ սկսվում եւ ավարտվում հենց ինչպես խաղ, պատկերացնում եմ, թե քեզ համար որքան հաճելի էր քո նկարի կողքին մեկ ուրիշը տեսնելը, դու դա պատահականություն ես համարել կամ որեւէ մեկի կատակը եւ միայն երկրորդ անգամ ես հասկացել, որ դա հենց այնպես չի արված, եւ այդ ժամանակ նոր նկարը զննել ես ինչպես հարկն է եւ քիչ անց վերադարձել ես, որպեսզի վերստին զննես` սովորական կանխազգացումով որսալով այն պահը, երբ փողոցում ոչ ոք չի լինում, իսկ անկյունում՝ ոչ մի պարեկային ավտոմեքենա, հենց այդ ժամանակ էլ առերեւույթ անտարբեր մոտեցար, բայց աչքերդ չչռեցիր այդ գրաֆիտիի վրա, այլ դիմացի մայթից հայացքդ առիշեղ սահեցրիր, ասես հետաքրքրված հարեւան ցուցափեղկով, եւ անմիջապես հեռացար: 

Read more