Նամակագրություն Ծիտիկ Ճնճղուկյանին

Նամակագրություն Ծիտիկ Ճնճղուկյանին

Հովհաննես Թումանյանի «Մի բաց նամակ ամենքին» բանաստեղծությունը յուրացնելուց հետո սովորողները պատասխան նամակ գրեցին Ճնճղուկյան Ծիտիկին և մյուս թռչուններին:

Ձեզ գրում է  Լեո Գալստյանը։ Ես ձեր նամակը կարդացել եմ  և ես ձեզ  անպայման կկերակրեմ, բայց դուք փոխարենը պետք չէ  մեր այգին մաքրեք  և պետք  չէ մեզ համար գարնանը երգեք, քանի որ երբ  ես ձեզ կերակրեմ և այդ կերը վերջանա, ես էլի ձեզ կեր կտամ։ Սիրելի՛ ծիտիկներ այդ ամենը ես կանեմ, բայց մի պայմանով, որ մենք կընկերանանք և  ձեզնից մեկը կթողնի  իրեն սիրեմ ։

Լեո Գալստյան

Սիրելի՛ Ծիտիկ ճնճղուկյան, ես կարդացի ձեր բաց նամակը։ Այսուհետ ես կփորձեմ հաճախ կերակրել ձեզ, պատուհանին սեղանիկ կպատրեմ, հաց կփշրեմ, որ դուք քաղցած չմնաք։

Գայանե Գրիգորյան

Read more
 «Ուսումնական ձմեռ» ամփոփում

 «Ուսումնական ձմեռ» ամփոփում

Արևելյան դպրոցի  «Զար զընգը» ճամբարային ջոկատն ամփոփում է «Ուսումնական ձմեռ» նախագիծը։

Առցանց աշխատանքներ, ընտանեկան նախագծերի արդյունքները