Ժամանակահատվածը՝ մարտի 27-ից ապրիլի 2-ը
Մասնակիցները՝ Արևելյան դպրոցի 2-րդ դասարանի սովորողներ, ընտանեկան դպրոցներ:
Նպատակը՝ ուսումնական արձակուրդների ընթացքում սովորողի ուսումնական գործունեության և ընտանեկան կրթության կազմակերպում:
Խնդիրներն են՝
- Բանավոր և գրավոր խոսքի զարգացում
- տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում
- մեդիահմտությունների զարգացում
- ընթերցելու որակական հատկանիշների բարելավում
- ստեղծագործական երևակայության զարգացում
- ուսումնասիրելու, դիտարկելու, արձանագրելու հմտությունների զարգացման ձևավորում ու զարգացում
Ուղղություններ՝
- Ածիկացան
- Ընթերցանություն
- Գարնանային ֆոտոպատում
- Գարնանային ճամփորդություններ, հետաքրքիր հանդիպումներ, հարցազրույցներ
Ածիկացան
«Սուրբ Հարության տոնին,Զատկին» ընդառաջ ցանիր քո այլընտրանքային ածիկը և կատարիր դիտարկումներ։
Ընթերցանություն
Քո գրադարանից կարդա Ջանի Ռոդարիի հեքիաթները կամ այլ հեղինակի ստեղծագործություն: Ընտրիր քեզ ամենաշատ դուր եկած հեքիաթը և ներկայացրու այն ռադիոթատրոնի, պատումի կամ տեսանյութի միջոցով:
Գարնանային ֆոտոպատում
Լուսանկարների միջոցով փորձիր ներկայացնել այս տարվա անսովոր գարանան, գիժ մարտյան տեսարաններ:(5-10 լուսանկար):
Գարնանային ճամփորդություններ, հետաքրքիր հանդիպումներ, հարցազրույցներ
Պատմի՛ր նաև քո գարնանային հանգստի կամ ճամփորդության մասին: Որտեղ էլ լինես, պատմի՛ր քո գտնվելու վայրի մասին, լուսանկարի՛ր գարնանային գեղեցիկ տեսարաններ։ Եթե ճամփորդության ընթացքում հանդիպես հետաքրքիր մարդկանց, հարցազրույց վերցրու նրանցից:
Տեսաֆիլմ պատրաստի՛ր և ուղարկիր իմ էլեկտրոնային հասցեին՝ sidonya@mskh.am
Նախագծի ամփոփումը՝ դասարանական բլոգում: